פרסום תוצאות רשמיות: בחירות 2017-18

חברים יקרים,

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) לשנת 2017 הסתיים.

הנבחרים:
אבי נגר
קובי סלע

להלן התפלגות התוצאות:
קובי סלע – 83 קולות מכלל הבוחרים.

קובי סלע הנו הבעלים והמנכ"ל של חברת Web Media Group, יזם הכנס Press for Word כנס הוורדפרס והקוד הפתוח, אנג’ל ושותף במספר מיזמים דיגיטלים ומנטור ומלווה בתכניות יזמות.

אבי נגר – 62 קולות מכלל הבוחרים.

אבי נגר הנו המקים והמנכ"ל (לשעבר) של חברת סקיורנט, ומביא עימו נסיון של למעלה מ-25 שנה בתחומי תקשורת מחשבים ואבטחת מידע, בעברו גם עסק בתכנון, הקמה ותפעול של פתרונות הגנת סייבר לארגונים גדולים ובינוניים ובכללם גופים מונחי רגולציה. משמש כיועץ מקצועי לארגונים ולחברות הזנק בתחום הסייבר.

הנבחרים יצטרפו אל חברי הוועד המכהנים: פרופ’ קרין נהון (נשיאה), בת-שבע אנגלברג-בר, מני לוי, לביא שיפמן. חברי הוועד המנהל של העמותה, מכהנים בהתנדבות והבחירות מתקיימות אחת לשנה. שיעור ההצבעה עמד על 25.25%.

ברכות לזוכים - אנו מברכים על הצטרפותכם, ומבטיחים הרבה אתגרים ועניין!

תודות
פרופ’ קרין נהון, נשיאת איגוד האינטרנט:

“אני מודה לחברי הוועד היוצאים נתן גביש, יעקב נבות ועו"ד דור נחמן, על פועלם, במטרה להשפיע על סדר היום הציבורי בנושא האינטרנט. כמו כן אני מברכת את חברי הוועד החדשים, אבי נגר וקובי סלע, לרגל בחירתם לוועד המנהל. האיגוד הרוויח מבחירתם, וימשיך לעודד באינטנסיביות כניסה של חברים חדשים לשורות האיגוד ולוועד המנהל שלו”.

אנו מודים לוועדת הבחירות, המורכבת מחברי עמותה מתנדבים והגוף המבקר של העמותה, אשר ניהלה את סדרי הבחירות, ופיקחה על תקינותן: דן תל-ניר (יו"ר), רו"ח מני צמח (הגוף המבקר של האיגוד), אפרת דסקל, גרי מנדלסון, שחר פייס.

ולכל המתמודדים והמצביעים.

לייק 1

ברכות לנבחרים, בהצלחה להם ולחברי הועד הממשיכים!

לייק 1