בוקר טוב לכל קוראי פנייה זו.
רכשתי בימים האחרונים חבילת לימוד / קורס דרופשיפינג איביי. מסיבות שונות של אמינות ועוד החלטתי לבקש ביטול הרכישה. חשוב לי לציין שטרם קיבלתי מהם דבר, גם סיסמא טרם קיבלתי. במהלך היממה האחרונה נתקלתי בהערמת קשיים מצד הארגון עד שלבסוף הגעתי לאחד השותפים בעסק, שלצערי גם הוא בדרכו שלו ניסה ״לסבן״ אותי. לבסוף ציין שבמידה ואני מבטלת את ההתקשרות עמם חל עליי קנס של 21% מתשלום הקורס. נסיתי להבין מדוע עליי בכלל לשלם ואם כן מדוע הקנס הוא כה גבוה הרי לא התחלתי את הקורס ואף סיסמא לא קיבלתי.
אני מודה לכל קוראי פנייה זו ואשמח לייעוץ והכוונה.
תודה
ליאורה
שלום ליאורה .
מדובר להערכתי בבעיה צרכנית שאמון הציבור www.emun.org יוכל לעזור בנושא יותר מאיגוד האינטרנט.
את מתארת ביטול עסקה , כמו כל עסקה אחרת .
אני לא רואה איך האיגוד יכול לסייע בבעיה הזו , אני יודע שאמון הציבור הוא ארגון שהרבה יותר מכוון לצרכנות .
לא רק שהם מכירים את החוקים יש להם כלים טובים יותר לפעול .
בלי קשר , אני מוכן לתרום לך מהידע והניסיון שלי בתחום הDropship בפרטי, ללא עלות
בכל מקרה , אני מקווה ששילמת באמצעות PayPal , כך יש עוד גורם שיכול לעזור בעניין .
תפני לאמון הציבור אני בטוח שיעזרו .
בהצלחה !
שלום אוהד. תודה רבה על המענה.
ברשותך אשאל שאלה וכולי תקווה שזה בסדר,
האם אפשר לדעת באיזו חברה אתה עובד?
שוב תודה
ליאורה
אני לא רואה את זה קשור לנושא
אם אבין איך זה יעזור למישהו כאן , בשמחה
בכל מקרה , את מוזמנת לשאול כל שאלה בפרטי
בוקר טוב.
ביקשתי לברר באיזו חברה אתה עובד כיוון שנראה לי שאני מכירה אותך, וכדי להימנע מסוג של אי נוחות שאלתי אותך את השאלה
אין צורך לכעוס
המשך יום נעים