תקלות בעדכון אנשי קשר אצל רשם

אני מנסה כבר תקופה לעדכן אנשי קשר אצל רשם מוסמך אבל למרות פניות חוזרות ונשנות הם לא מתייחסים

הבעיות בממשק שלהם גרמו לתקלה שהובילה להשעיית שני שמות־מתחם חדשים שרשמתי, הצלחתי להבין איך לנווט בממשק (לא הודות לתמיכה הטכנית שלהם) כדי לתקן את הרישום השגוי מצדם, אבל הם מתעלמים מהתקלות במערכת
לדוגמה, אם במערכת היה רשום להם “ישראל” אבל בממשק בפועל הופיע “ארצות הברית” אז למרות שלחצתי על שמירה זה לא שינה את המדינה, הייתי צריך לשנות את הערך למדינה אחרת ואז לארצות הברית כדי שהשינוי יקבל תוקף

כמו כן, הם לא מאפשרים לי לשנות כתובת דוא"ל של בעלי שם־מתחם (חלק מהשמות עם הכתובת הישנה וחלק עם העדכנית)

היי יהודה,
צוות המרשם ייצור איתך קשר.
תודה,
דימא